hoe kan ik een kerstkaart maken en per mail versturen?

Ik heb een jpg foto die ik graag in mailtje wil plakken met een mooie achtergrond en een mooie tekst. Ik heb outlook 2010 of gmail.
Hoe kan ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Ik begrijp niet helemaal wat je precies bedoelt. Wil je de foto zelf als achtergrond gebruiken waarbij de tekst op de foto zelf staat? Of heb je al een achtergrond en tekst in de e-mail en hoeft de foto enkel toegevoegd te worden? In het eerste geval zul je de foto eerst moeten bewerken om de tekst toe te voegen. Dit kan al met een eenvoudig programma; meegeleverd met de camera of te vinden op internet. De foto in het tekstveld plaatsen is niet moeilijk; in de menubalk insert (of invoegen) aanklikken, "afbeelding" selecteren en dan de foto opzoeken. Succes!