Ik heb onlangs een iPad gekocht, maar ik snap er werkelijk niks van. Weet iemand misschien een workshop of cursus die mij kan helpen?

Ik weet wel een beetje hoe het werkt, maar hier blijft het ook bij. Ik wil liever iemand die mij het laat zien en leert, dan dat ik informatie moet halen van het internet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er worden in Nederland op verschillende locaties workshops gegeven door docenten. Op AppleCursus kost dat zo'n 50 euro.

Soms worden er ook in woonplaatsen cursussen gegeven bij bibliotheken, soms in buurtcentra.

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat je niet aangeeft in welke regio je een cursus wilt volgen, hier wat algemene links.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk in de AppStore voor Apps met tips en gebruikers handleiding.