Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bijna al m'n bestanden op m'n pc zijn .lnk geworden dus ik ik ze niet open hoe zorg ik er voor dat ze weer hun eigen (achternaamen) krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
809
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx ga het morgen proberen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat zijn snelkoppelingen dus je hebt al je bestanden verplaatst of verwijdert dus moet je zoeken op je harde schijf of de prullenbak van Windows
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In dergelijke situaties zou ik een systeemherstel overwegen.
Onnodig om er bij te vermelden dat dit een punt moet zijn van voor de problemen.

Mocht dit niet werken dan kan je vanaf je installatieschijf ( of herstelpartitie indien van toepassing ) je installatie repareren.

Ook kan je de onderstaande registerbestand downloaden en installeren.
LET OP....ALLEEN VOOR WINDOWS 7
Let wel, ieder programma heeft zijn eigen bestandsasosiaties dus kan je bij sommige bestanden wel eens de vraag krijgen van "openen met" of dat deze geopend wordt door een ander programma.
Maar dat kan je zelf vrij gemakkelijk weer wijzigen.

https://www.dropbox.com/s/0hfmcc2h4vn09st/Standaart%20koppelingen%20herstellen.reg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook je systeem restoren vanaf je back-up. Klinkt ingrijpend, maar is wel redelijk vlot en gegarandeerd en betrouwbaar resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk bij de reacties dat klopt denk ik wel
Grote kans dat het een virus reactie is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding