Als je een survey voor een site moet doen, hoe kan je die site laten denken dat je de survey hebt gedaan?

Ik weet dat er een manier is in bijv. Google Chrome met element inspecteren, maar als het goed is kan je dan alleen het blok van de survey weg laten gaan. Hier gaat het er echt over dat ze ook denken dat je hem hebt gedaan, want ik ga niet mijn telefoonnummer invullen en dat ik dan aan een abbonnement vastzit van €12 per week.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
sites waar je surveys moet invullen zijn vwel verdacht hoor. pas op dat je geen virus hebt strajks

Antwoorden (1)

niet, je moet gewoon een naam zoeken op fakenamegenerator.com