Kan je ook een screenvideo maken?

Je kan een screenshot maken met je laptop. Maar kan dit ook met een video? Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen op Youtube. Daar hebben mensen soms ook filmpjes van andere mensen. Weet iemand of dit kan en hoe? Ik heb een Macbook Air.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De meeste mensen gebruiken de beste en de mooiste programma's om hun beeld mee op te nemen.
Je hebt Hypercam, Bandicam en bijvoorbeeld fraps.
Een programma wat je waarschijnlijk op je computer hebt staan, maar wat bijna nooit gebruikt wordt, is quicktime player.
Het geluid wordt niet opgenomen, dus je kan niets inspreken, maar als je wat wil laten zien aan bijvoorbeeld familie is quicktime de beste en makkelijkste oplossing.
Gamers gebruiken vaak Fraps of Camtasia, internetters gebruiken vaak Hypercam, het is gewoon uittesten en kijken welke het beste is.
Het is moeilijk te vergelijken en ik hoop dat je met dit antwoord weer wat verder kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je kunt je beeld opnemen met Camstudio, download het, open het programma, kies wat je wil opnemen en sla het na die tijd op! Let er wel op dat slome computers willen haperen tijdens het recorden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
CamStudio is voor Windows.
Maar dit is voor Mac:
Open Quiktime Player, kies bestand/file bovenin de Apple balk, en kies nieuwe schermopname/new screenrecording.
Nu word je beeld opgenomen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jazeker; je kunt gebruiken van het (Engelstalig) programma HyperCam.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt op verschillende manieren een screen capture maken.
de beste manier is bandicam te downloaden of Action!.
dat zijn scherm opnamers voor je computer waar je ook screen cpatures mee kan maken.

ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord.

Toegevoegd na 59 seconden:
dit zijn de download links
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, hier zijn verschillende software mogelijkheden voor, zoals onder andere programma's zoals 'HyperCam'.