Hoe kan je als minderjarige kleren bestellen op het internet?

Ik wil graag wat laarzen online bestellen maar in ik heb helemaal geen creditkaart :( mijn ouders hebben er ook geen. Een bankrekening wel, maar zijn bang voor oplichterijen. Dus probeer ik zelf een oplossing te zoeken is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag het een ander familielid, jongerenrekeningen worden bij de meeste internet winkels niet geaccepteerd.
SimonV
10 jaar geleden
Je zou (samen met je ouders) een Paypalrekening kunnen openen.
Dan krijg je je geld altijd terug als je de laarzen niet krijgt.
De webshop moet Paypal natuurlijk wel accepteren. http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/minderjarige-paypal-rekening-aanmaken-producten.122285
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste online shops accepteren ook iDeal, dat kun je gebruiken als je een bankrekening hebt waarmee je kunt internetbankieren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens met Stippel: Als 16-jarige (wat je toch minimaal moet zijn voor deze site)
heb je toch waarschijnlijk wel een eigen bankrekening?

Antwoorden (2)

Er zijn veel sites die PayPal accepteren als betaalmethode. Op deze wijze ben je als koper beschermd tegen malafide verkopers. Je kunt nl. je betaling terugtrekken wanneer je een pakketje niet, beschadigd of verkeerd hebt ontvangen en de verkoper niets doet met jouw klacht. Misschien trekt dit jouw ouders over de streep om hun bankrekening beschikbaar te stellen of kun je een eigen account openen en je bankrekening koppelen als je deze hebt. Wat je ook zou kunnen doen is de verkoper bellen en je dilemma uitleggen, wellicht wil hij onder voorwaarden een acceptgiro meesturen!?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan proberen je betalingen te voldoen per iDeal, dit is voor bijna iedere bekende bank in Nederland mogelijk, alleen je hebt geen mogelijkheid je geld terug te halen, wat met PayPal wel kan, en daar heb je een credit kaart voor nodig.