Hoe krijg ik mijn Hotmailberichten terug na een recente update van mijn Samsung tablet?

Na een update heb ik geen Hotmail meer op mijn tablet. Als ik Hotmail opnieuw instel geeft hij aan dat er al een Hotmailaccount aangemaakt is. Het envelopje blijft gesloten en ik krijg steeds de melding: email is gestopt

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt geen probleem met je hotmail, maar met de mail opzich.
Ik heb namelijk al wel een vermoeden om welke tab het gaat en om welke update.

Oke,
ga naar instellingen applicatiebeheer
Swipe het venster van applicatiebeheer helemaal naar rechts ( alles ).
Scrol nu naar beneden naar je e-email app.
tik deze aan en in het volgende venster tik je op "gedwongen stoppen" "buffer leegmaken" en "gegevens wissen".
That's it, nu kun je hem opnieuw instellen.

Deze truuk werkt ook met andere onwillige apps.

Toegevoegd na 1 minuut:
Blunder je moet het venster van applicatiebeheer van rechts naar links swipen ( maar daar kom je gauw genoeg achter ).