Hoe voeg ik mijn website eigenlijk toe aan een startpagina website?

Ik probeerde dit maar kon niet echt een duidelijke manier vinden om het te doen, is het de bedoeling de beheerder te mailen? Of is er een manier die ik nog niet ken misschien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Ik zie linksboven persoonlijke links staan
Klik daarop en voeg de naam van de website toe.
Daarna zie je ‘m linksboven staan.

Als je website voor iedereen zichtbaar moet zijn, kun je de webmaster of de redactie van de betreffende pagina mailen (Zie “Contact” of “Mail de redactie” o.i.d.).
Afhankelijk van de aard van je website en de betreffende startpagina, kunnen aan deze plaatsing kosten verbonden zijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
Je kunt ook een mail sturen naar @startpagina.nl, bijvoorbeeld:
http://dieren.startpagina.nl heeft als adres dieren@startpagina.nl.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mailen naar @startpagina.nl werkt alleen nog maar bij een aantal startpagina's. En het is niet duidelijk bij welke wel en welke niet. Sanoma (eigenaar van Startpagina) is overgestapt naar een nieuw systeem voor de startpagina's waarbij het mailen op deze manier niet meer wordt ondersteunt voor startpagina's die in het nieuwe systeem zijn opgebouwd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ondersteund met een d bedoel ik uiteraard.
SimonV
10 jaar geleden
Bedankt! Dan vervalt die optie dus misschien in dit geval.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel