Hoe maak ik een mooie foto video compilatie?

Wie weet waarmee ik een mooie video maak van heel veel verschillende foto's? Dus een soort bewegende foto (video) compilatie. Op het internet heb ik wat mooie video's gezien precies zoals ik deze ook graag zou willen hebben. Dat een foto van links naar rechts, beneden naar boven. De foto's moeten wel volledig te zien zijn, dus niet dat de foto van links naar rechts gaan maar in de tussentijd word in of uitgezoomd waadoor je nog de gehele foto niet ziet. Helaas mag ik geen video toevoegen, maar een soortgelijke video die ik bedoel staat op Youtube. Zoek naar: stadt amsterdam fotos, en dan de bovenste video.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Het programma Windows Movie Maker is een gratis programma dat al geinstalleerd is op je computer. Importeer de foto's in dat programma en via Effecten kan je hem draaien/kantelen en dan wordt het een soort van slideshow. Dit programma is zeer gebruiksvriendelijk en goed voor beginners:

Handleiding slideshow maken: http://www.youtube.com/watch?v=4w8v0qgjibc

Ik hoop dat hiermee je vraag heb beantwoord.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd maar met Windows Movie Maker heb ik over de hoogte heb genomen zwarte randen, en dat is juist wat ik niet wil. Helaas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een week geleden ook een fotovideo gemaakt als cadeau. Heb je hem wel op breedbeeld staan, de instellingen van je filmpje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor camtasia studio. Je kunt er echt alles mee. Tis een erg ruim pakket en zeer gebruiksvriendelijk. Je kunt makkelijk foto's erin zetten en de duur van deze instellen. Daarnaast is het gemakkelijk om bewegende invoeg en vervaag elementen erin toe te voegen. Het lijkt wat op windows movie maker alleen dan uitgebreider en dus handiger. http://www.camtasiastudiosoftware.com/camtasia/index-camtasia-studio-eu.htm