Hoe kom ik op mijn router homepage?

Hallo,mijn nat type op de playstation 3 is moderate en ik wil gamen met een vriend van mij maar die heeft strict. Ik wil mijn nat type dus naar open zetten net zoals in dit filmpje: m.youtube.com/watch?v=PExXds4LKcE . Ik ben helemaal niet technisch met computers ofzo dus houdt je antwoord simpel ;) ik heb alles al ingevuld op mijn playstation dus ik weet alleen niet hoe ik op mijn router homepage kan komen. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga in je internetbrowser naar 192.168.1.254, op die manier kom je op in je eigen router. Je moet vaak wel inloggen met een gebruikersnaam en wachtwoord, maar als je dit nog niet hebt veranderd is je gebruikersnaam waarschijnlijk 'admin' en je wachtwoord ook.

Je opent als eerst je command prompt, zoeken op cmd doet de truc. Daarna voer je in: ipconfig en druk je op enter. Dan ga je opzoek naar de default gateway. Dat kan zoiets zijn als 192.168.x.x Dat adres voer je in in je browser. Good luck :)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100