Niet. Een simkaart heeft een heel beperkt geheugen, waar je een paar SMSjes en wat telefoonnummers op kan zetten, en meer niet.

Waarschijnlijk kan je wel een backup maken in de "cloud", waardoor je op een eventueel ander apparaat je bestanden en apps weer kan terughalen. Ik gebruik zelf geen android dus hoe dat exact werkt gaat degene die de vraag na mij beantwoordt je vast vertellen :)