is er een reclame blokker voor alleen youtube reclames?

Bestaat er een reclame blokker die alleen maar reclame op youtube blokkeerd? Ik gebruik google chrome

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aller eerst wil ik jullie even het een en ander duidelijk maken. Hoe denken jullie dat internet werkt. Wat wij eigenlijk doen is simpel weg een pagina van een computer downloaden. Nou weet ik niet hoe jullie allemaal aan je computers komen maar die krengen zijn niet gratis. Dat is met elke site zo. Zelfs goeievraag.nl zou niet bestaan zonder de Adds. ik zie nu allemaal dingen van VW golf -.-'' maar dat maakt het voor de beheerder wel mogelijk om een server te kunnen kopen met de licenties en deze te kunnen onderhouden. Dit is ook zo voor youtube. Alleen daar zijn de kosten 100000 keer zo hoog. Kijk maar eens naar de hoeveelheid filmpjes daarop beschikbaar zijn. Dat kost allemaal opslag capaciteit. En dat kost weer geld. Nu zijn de mensen van Google (daarmee ook youtube) ook niet achterlijk en kennen ze add block. En daar komen we met volgens mij de aanvankelijke vraag van Marshallllee (leuk voor het inloggen). Wan de reclame die je ziet in het begin van het filmpje kun je niet skippen dit is geen cookie. dus het komt direct van de server. Dus helaas de Add die voor de filmpjes ziet kun je gewoon weg niet vermijden. Maar mocht het dus gaan om de add om je filmpje heen. Dan heb je hier onder een link:
https://adblockplus.org/nl/chrome
ga hier naar toe installeer de add. en all je advertenties zijn weg. Hopelijk heb ik en duidelijk antwoord gegeven op je vraag. Mvg Ps. Vergeet niet om de zoveel tijd je cookies en geschiedenis te wissen!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Pfft wat een kletskoek dit.
Met adblock zie ik geen enkele reclame meer, ook niet de irritante intro's op YouTube, reclame tijdens afleveringen van bijvoorbeeld Expeditie Robinson, behalve die reclames die geïntegreerd zijn in het filmpje zelf. Zoals: "Deze aflevering word mede mogelijk gemaakt door Teva."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
NA.V. je reactie heb ik mn browser opnieuw geïnstalleerd. Adblock Plus geadd en idd het werkte, snap nog steeds niet waarom want de intro reclames zitten niet gekoppeld aan je cookies maar aan het javascript dat je download en deze heb een encryptie dus ga dat nog ens uitzoeken. Anyway ik blijf bij mijn mening dat als we dit allemaal doen dat mensen niet meer gaan adverteren waardoor beheerders geld moeten vragen voor diensten.
Als je een beetje weer hoe het werkt in de netwerk wereld had je dit geweten en had je het geen kletskoek genoemd. Misschien met je eens een CCNA cursus doen, dan snap je wel wat ik bedoel.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik heb helemaal geen zin om een CCNA cursus te doen, dat laat ik wel aan netwerkbeheerders over die met Cisco apparatuur willen werken. Niet echt iets wat ik leuk vind of überhaupt interesse in heb. Mijn kletskoek regel sloeg op het feit dat je zei dat adblock niet zou werken. En als een beheerder geld gaat vragen, prima natuurlijk, maar dan hoef ik zijn site niet meer. Hetzelfde geld voor Goeievraag, als ze er geld voor willen laat dan maar. Voor elke site 10 andere...
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Overigens, mijn excuus voor mijn reactie: "Pfft wat een kletskoek dit"
Het was onvriendelijk en niet nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha, duidelijk.

Het beste antwoord

Hallo,

Je kan adblocker gebruiken en dan als je dat hebt ga naar adblock options en de laatste tab (costumize) en klik dan op "Show ads everywhere except for these domains." en vul hier de youtube adres in(www.youtube.com).

Als het goed is blockt die nu alleen youtube reclames en andere niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kom hier echt helemaal geen wijs uit, ik zie ook nergens het plaatje van de screen die je mij laat zien wat is de site waar je dat kan installeren?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://chrome.google.com/webstore/detail/adblock/gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom?hl=nl Hier kan je de adblocker vinden. Als je het heb geinstalleerd zie je naast je adres balk een rood bord met een hand erin. Als je dan rechtermuis klik erop doet krijg je de opties en zie je het scherm wat ik je liet zien in dat afbeelding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier de site zelf en eventueel een link voor Firefox: https://adblockplus.org/en/firefox