Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ongeveer één keer in de 2 weken krijg ik een andere startpagina als ik Firefox open. Hoe kan dat?

Alles is up-to-date, adwarecleaner vindt niks, de virusscanner en malwarebytes ook niet.
Het is van Unifinder maar zelfs Google biedt geen uitkomst.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
748
Amadea
10 jaar geleden
Heb je via het Configuratiescherm en dan bij Programma's gekeken of daar een te verwijderen gedownload onderdeel waar dit mee te maken heeft staat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik doe dit altijd met revo maar zelfs die weet niks.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Blijkbaar is dit een hardnekkige browser hijack.Je hebt al veel geprobeerd en het is blijkbaar niet gelukt met je virusscanner, adwarecleaner, malwarebytes en Revo Uninstaller.

Je kan nog een poging wagen met Junkware Removal Tool. Lukt het daarmee niet dan is Hijackthis een optie.
Als het recent is dat je dit probleem hebt kun je je pc ook terugzetten naar een vorige situatie met systeemherstel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij in instellingen van firefox staat wat je als start pagina wil als je dat wijzigd naar de startpagina die jij wil dan kont het hopelijk goed. Anders moeten google chrome downloaden die werkt sowieso
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding