hoeveel kost het om een kapot (beschrijving) beeldscherm te maken?

Ik pakte de laptop beet en ik hoorde krak. Toen ik keek zag het zwart op de punt waar ik hem pakte en daaromheen wit met gekleurde streepjes. Hoeveel kost het om dat te repareren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

voor een 15,6 inch scherm kun je rekenen op ongeveer €170. Als je het zelf doet ben je afhankelijk van merk en type vanaf €60 voor een vervangend scherm kwijt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jij je beeldscherm zelf gebroken hebt (expres) Dan zul je het zelf moeten betalen. Als het niet expres ging dan kun jij je verzekering bellen/mailen dat jij je beeldscherm stuk hebt (als je verzekerd bent dan tenminste) En ik heb het ook gehad. Ik moest 80 euro betalen. Maar ik was verzekerd dus de verzekering betaalde het, binnen 7 dagen had ik hem weer!