Wat is een goeie cloud server?

Ik zoek een Cloud opslag:
met read-only rechten/ het bewaren van machtigingen*
met no-download rechten/het bewaren van machtigingen*
in dekstopmap: niet knippen/kopieren / het bewaren van machtigingen*
2 kanten (two way traffic)
5 GB opslag
real-time
met dekstop-map/dekstop-program, zodat andere programma's mijn bestanden kunnen gebruiken en ik het niet eerst hoef te downloaden.

Google Drive komt in de buurt, maar hier kan ik het downloaden niet uitschakelen en de machtigingen worden ook niet bewaard.
Laats kwam ik iets tegen en daar kon je downloaden uitschakelen, maar dan kon je hem niet meer delen via dekstop i.p.v internet.

*ingesteld via eigenschappen>beveiliging

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met "het bewaren van machtigingen", maar als je Drive geen goede optie vindt is Dropbox inderdaad ook wel een aanrader. Het heeft een desktop applicatie, alleen begint de opslag niet bij 5GB. Je krijgt er steeds meer opslagplek bij naarmate je je profiel volledig invult en je mensen uitnodigt. Als die mensen zich registreren bij Dropbox krijg jij daar een beetje extra opslag voor. Ook kun je natuurlijk gewoon betalen voor meer opslag.

Antwoorden (1)

Dropbox yow