hotmail bestaat niet waarom?

ik kan niet in loggen, er staat hotmail doesn't exist. why?

Toegevoegd na 11 minuten:
waneer ik probeer in te loggen staat er dat mij hotmail niet bestaat. snap er helemaal niks van. ik gebruik het altijd voor mij ps3. mij internet connection ging uit gisteren, waneer ik het weer aan deed om in te loggen begon het te gebeuren en kon ik niet meer inloggen! het zelfde gebeurde met mij oudere broer precies de zelfde dag. kan het aan mij internet liggen? heb dringend hulp nodig.

Toegevoegd na 15 minuten:
probeer elke keer in te loggen bij outlook, staat nog steeds hotmail doesn't exist. nu kan ik niet meer online met mijn ps3 :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hotmail is sinds een korte tijd overgenomen door Outlook.com op de computer zul je bij www.hotmail.com doorverwezen worden naar outlook.com

Wel kun je nog bestaande emailadressen gebruiken op outlook.com .