hoe sluit je een ps3 aan op je pc?

ik ben van plan om een ps3 te kopen en zou ik dan mijn ps3 op de pc aan te sluiten en dat de pc dat weer doorstuurd naar mijn monitor, want ik heb geen zin om steeds de kabels van mijn monitor te verwisselen. (Zie: Afbeelding) En ik heb geen tv op mijn kamer.

Toegevoegd na 45 seconden:
KLIK OP DE FOTO OM DE FOTO TE ZIEN

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Heeft je monitor niet 2 ingangen? Zo doet mijn broer het, PS3 op HDMI, pc op DVI
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, maar als het moet zou ik graag wel tussen vga van pc en vga van
ps3 willen wisselen, en dan moet nattuurlijk bij de ps3 ook een converter bij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
VGA? Hoe doe je dat dan met geluid van je PS3?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tulip converter

Antwoorden (1)

Dat gaat em niet worden, je PC beschikt niet over een HDMI in en dat kan ook niet want HDMI is beveiligt tegen opname.

Kan je beter een HDMI Switch kopen. Scheelt een hoop gedoe.

http://www.3dkabel.nl/product.php?productid=16754&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded