Op je PSP zit internet.. ik zou gewoon via Google een agenda nemen die je via de internetbrowser op de PSP kunt openen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je psp is omgebouwd dus homebrew heeft kun je kijken op de onderstaande link daar staat een programmatje op wat je kunt gebruiken als agenda

Toegevoegd na 1 minuut:
mocht je geen omgebouwde psp hebben zijn er verschillende sites waar je een online agenda account kunt openen