Ik zoek een wekker-app (iphone), zonder buzz en die het ook doet ookal staat het geluid uit. liefst met pre-weksignaal, wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoi ik heb voor mijn android een docking station en als ík hem in de dock leg dan veranderd de telefoon in een wekker radio misschien is dat wat voor je je heb ze ook voor jou phone .rico