Hoe kan ik Youtube beveiligen voor mijn kind?

Mijn peuter van drieenhalf zit graag op YouTube om naar K3 en Disney te kijken. Helaas komen er na een filmpje of in de zijlijn vaak genoeg filmpjes die hier helemaal niet mee gerelateerd zijn en ook helemaal niet geschikt voor haar. Zoals parodieën met grof taalgebruik. Ik zit er dus constant boven op. Is er een mogelijkheid om YouTube te beveiligen zodat ze alleen voor haar geschikte content kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Instellingen of de site verbannen zodat je alleen via jou smartphone als je die hebt gebruik van maakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Claro, dat kan niet, omdat een router dat niet bijhoud.

Het beste antwoord

Voor kinderen is er een speciale kinderbrowser: Mybee
Je kunt de toegang dan beperken tot het speciale K3 kanaal en dus niet toegang verlenen tot het volledige youtube. Alleen de sites op de whitelist van MyBee kunnen door je kind worden bezocht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Veilige Youtube kinderfilmpjes vind je ook op http://www.kidsbios.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer de volgende link eens:
http://www.kids-tube.nl/
Een speciale site met allemaal tekenfilmpjes en liedjes.
Disney, K3, kinderen voor kinderen, noem maar op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SPAM!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gedraag je eens, datelmont.. Prima site
Parental control instellen op die pc, dan ben je er vanaf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook kijken op www.kidsbios.nl. Meer dan 700 superleuke filmpjes geselecteerd voor kinderen tussen 0 en 10 jaar. Daarnaast is er nu ook www.sinterklaasbios.nl speciaal voor deze periode!