Ik kan op sites bepaalde dingen niet meer aanklikken maar mijn muis werkt goed. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
SimonV
10 jaar geleden
Wat voor dingen kun je niet meer aanklikken?
SimonV
10 jaar geleden
Antwoord:
Als ik op een site ben waar ik mijn geboortedatum bijv moet geven en ik krijg de lijst met datums kan ik niet op de juiste datum klikken, ga ik met de pijltjes naar beneden, en druk ik enter, gaat het wel. ik zit ook op een site voor kaartjes te maken maar nu kan ik plots mijn kaartjes niet meer bewerken als ik met mijn muis ergens ga opstaan verandert mijn muis ipv pijltje niet meer naar zo`n handje. ik kan gewoon niks doen.
Ook met internetbankieren heb ik problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu zie ik enkel mijn uitleg naar jou toe... Heb jij mij een antwoord gegeven?
SimonV
10 jaar geleden
Je zit mij steeds berichten te sturen. Je moet dus hier reageren...

Het beste antwoord

het zou kunnen dat jouw internetbrowser wat kapot is, je hebt keuze uit velen, dus als je nog via internet een andere browser kan downloaden zou ik dat als eerst proberen.

Je hebt keuze uit vele, zoals Firefox, Chrome, Opera, Safari en Internet explorer
Zoek ze op google, en kijk vooral of het de officiele sites zijn. niet dat je extra reclame en andere dingen installeerd.