Hoe kan ik zien hoeveel ram sleuven ik in mijn computer heb?

ik heb een clevo m57u maar ik wil graag weten hoeveel ram sleuven ik heb moet ik dan de computer helemaal openschroeven of kan je dat ook gewoon zien op de computer?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja als het goed is zou je in de instellingen ergens dat moeten kunnen veranderen. Maar waar...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk in de handleiding van je moederbord, of anders moet je inderdaad de ramsleuf openschroeven.

Het beste antwoord

Ga naar http://www.interngeheugen.com/scan/ en je ziet wat je hebt.