Mijn advertentie op marktplaats wordt na plaatsen meteen automatisch verwijdert. Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Maak een nieuw account aan. Met een ander email adres. Misschien wordt je geweerd. Vanwege malversaties.

Dat is mij ook gebeurd je moet de advertentie nogeen keet aanmaken en dan het advertentienummer opschrijven!!! Dat nummer is heel belangerijk!!! Daarna moet je een mailtje sturen naar marktplaats zelf en daar heb je dat nummer nodig het nummer staat als het goed is boven aan de pagina als je op publiceren ofzo hebt gedrukt!!!

Je voldoet niet aan de voorwaarden van gebruik. Heb je een normale verbinding? Bijvoorbeeld als er een proxy actief is worden je advertenties binnen een paar minuten verwijderd.

Dat kan als je een internetlink plaatst, daar houden ze niet van bij gratis advertenties. Sowieso is Marktplaats niet meer wat het geweest is, Speurders is tegenwoordig veel beter en gebruiksvriendelijker.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100