Maak een nieuw account aan. Met een ander email adres. Misschien wordt je geweerd. Vanwege malversaties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is mij ook gebeurd je moet de advertentie nogeen keet aanmaken en dan het advertentienummer opschrijven!!! Dat nummer is heel belangerijk!!! Daarna moet je een mailtje sturen naar marktplaats zelf en daar heb je dat nummer nodig het nummer staat als het goed is boven aan de pagina als je op publiceren ofzo hebt gedrukt!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moet ik het advertentienummer naar marktplaats sturen met dat die niet wordt gepubliceerd?
Je voldoet niet aan de voorwaarden van gebruik.
Heb je een normale verbinding?
Bijvoorbeeld als er een proxy actief is worden je advertenties binnen een paar minuten verwijderd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tot gisteren lukte het wel gewoon. Nu opeens niet meer. En ik heb geen proxy.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb dit met die proxy ook sinds kort. Er wordt blijkbaar iets aangepast.
Om het uit te sluiten zou je dezelfde advertentie ook eens moeten proberen aan te maken bij een ander, of via je mobiel, maar dan niet via thuiswifi. Zoals azerty al zegt, kun je ook de inhoud eens bekijken van de advertentie.
Lukt een recente advertentie die je van een ander kopieert wel?
Dat kan als je een internetlink plaatst, daar houden ze niet van bij gratis advertenties.
Sowieso is Marktplaats niet meer wat het geweest is, Speurders is tegenwoordig veel beter en gebruiksvriendelijker.