Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je een toolbar?

Ik heb deze toolbar , maar door die is mijn laptop heel erg sloom ....dus hoop ik dat iemand weet hoe je deze verwijderd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
766

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is een verschil tussen uitschakelen en helemaal verwijderen. Het hangt er vanaf wat voor Toolbar het is, maar vaak kan je naar "Programma's en onderdelen" en hem daar verwijderen. Je kan ook naar rechtsboven op die 3 streepjes klikken en dan op extensies (of op de 1e bron klikken) en hem daar uitschakelen. Je kan ook even naar dit filmpje kijken waar het (vind ik) goed wordt uitgelegd.
Gr MaartenvL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan naar bladwijzers gaan en daar"bladwijzerbalk weergeven" het vinkje weg halen.Maar ik betwijfel ten sterkste of de traagheid daar iets mee te maken heeft,je kan beter eens je virusscanner en een antispyware programma eens laten draaien.Je kan eventueel ook eens defragmenteren.
(Lees meer...)
fremar
10 jaar geleden
heb je al eens iemand gevraagd mee te kijken op je pc, en zo de balk laten verwijderen, ik doe dit telkens weer bij vrienden in Amerika, met behulp van Teamviewer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding