Waarom krijg ik plots een vage achtergrondafbeelding op mijn ipod touch als ik hem aanzet?

Dit is pas een paar weken nadat IOS7 is geinstalleerd, er is verder niks mis met de foto's of afbeeldingen als ik ze gewoon bekijk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Door het nieuwe Parallax-effect in iOS 7 worden alle achtergronden ingezoomd zodat ze kunnen bewegen. Echter hierdoor kan je afbeeldig onscherp worden. Je kan het parralax-effect verminderen in instellingen -> algemeen -> toegankelijkheid -> parallax effect (in nederlands heet het anders maar je vind het wel) verminderen -> aan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op mijn iphone 4 staat het niet !?
Of is het op mijn iphone niet beshikbaar