Is het hier mogelijk om de vragen met 0 antwoorden eruit te filteren? Ik zou het wel een uitdaging vinden om die te proberen te beantwoorden.

Ik heb die mogelijkheid nog niet kunnen vinden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik vind het ook zo irritant als ik een vraag toegestuurd krijg via mail, omdat die mijn interesse heeft, en de vragensteller heeft de vraag al dezelfde dag gesloten. Dan hebben ze soms ook nog maar 1 antwoord, en dan sluiten ze al! Verder sluit ik me aan bij Cindy. andersom: overigens staat rechts altijd "populaire vragen", dan krijg je de vragen waar juist de meeste antwoorden op gegeven worden.

Wanneer je klikt op het tabblad: Antwoord nodig krijg je de vragen die nog niet zoveel antwoorden hebben. Daar zitten ook veel vragen bij met 0 antwoorden. Herkenbaar die drang van je :-) Ik vind dat ook een uitdaging!

Er is geen optie om allen de vragen zonder antwoorden er uit te filteren. Wat je wel kan doen is de GV applicatie te downloaden. Dan krijg je de vraag een seconde eerder dan dat hij op de site staat. op die manier kan je voor alle vragen de eerste zijn die een antwoord geeft

Hè, dit is een hele goeie vraag! ;-) Heb zelf dat probleem ook altijd, dus misschien een idee voor de redactie van GoeieVraag, want dit is dus helaas nog niet mogelijk, krijg ook altijd al beantwoorde of gesloten vragen te zien!

Bronnen:
http://www.goeievraag.nl/contact

Dat zou mooi zijn, en pak dan gelijk vragen zonder "beste antwoord" mee, want die zijn vaak niet bevredigend beantwoord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100