Is het hier mogelijk om de vragen met 0 antwoorden eruit te filteren? Ik zou het wel een uitdaging vinden om die te proberen te beantwoorden.

Ik heb die mogelijkheid nog niet kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn er vragen (ouder dan een half uur) waar geen antwoord op gegeven wordt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker. Soms wel van een paar dagen oud.

Het beste antwoord

ik vind het ook zo irritant als ik een vraag toegestuurd krijg via mail, omdat die mijn interesse heeft, en de vragensteller heeft de vraag al dezelfde dag gesloten. Dan hebben ze soms ook nog maar 1 antwoord, en dan sluiten ze al!

Verder sluit ik me aan bij Cindy.

andersom: overigens staat rechts altijd "populaire vragen", dan krijg je de vragen waar juist de meeste antwoorden op gegeven worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wanneer je klikt op het tabblad: Antwoord nodig
krijg je de vragen die nog niet zoveel antwoorden hebben. Daar zitten ook veel vragen bij met 0 antwoorden.

Herkenbaar die drang van je :-) Ik vind dat ook een uitdaging!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar vind ik dat tabblad?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat maar, al gevonden!
Er is geen optie om allen de vragen zonder antwoorden er uit te filteren. Wat je wel kan doen is de GV applicatie te downloaden. Dan krijg je de vraag een seconde eerder dan dat hij op de site staat. op die manier kan je voor alle vragen de eerste zijn die een antwoord geeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hè, dit is een hele goeie vraag! ;-)
Heb zelf dat probleem ook altijd, dus misschien een idee voor de redactie van GoeieVraag, want dit is dus helaas nog niet mogelijk, krijg ook altijd al beantwoorde of gesloten vragen te zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou mooi zijn, en pak dan gelijk vragen zonder "beste antwoord" mee, want die zijn vaak niet bevredigend beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn vragen waar geen beste antwoord op gegeven kan worden, hooguit de leukste, meest informatieve, meest complete, maar geen beste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's ook waar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En soms is de vragensteller er gewoon even tussenuit geweest of heeft even niet op zitten letten en heeft zo de sluitingsdatum gemist...
rose
14 jaar geleden
En je kunt dan toch geen antwoord meer toevoegen....