Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik de foto's van mijn harde schijf terug?

ik heb de harde schijf uit de pc gehaald want die start toch nimeer op, de harde schijf van mijn kapotte laptop heb ik er ook uitgehaald, met een behuizing lukt het niet voor de schijf van de laptop, ik heb de schijf in een andere laptop gestoken,maar de batterij is kapot, ik wil graag al die foto's terug hebben, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een laptop kan toch ook werken zonder batterij?
Lukt het niet als je gewoon de stekker van die laatste laptop in het stopcontact steekt, en dan de laptop opstart?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In de behuizing van een andere laptop zal natuurlijk niet lukken, tenzij je opstart van een livecd en zelfs dan is het niet zeker.

Een oplossing is natuurlijk een "harddisk toaster" zoals deze: http://www.moresales.com.my/catalog/entry/milfqpkz.shtml

Geschikt voor zowel 3,5 als 2,5" schijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing