hoe vind ik mijn wachtwoord terug?

ben mijn hotmailww vergeten, en antwoord van geheime vraag, en vragenlijst lukt ook niet mer, wat nu :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

ga naar deze website:

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/outlook/forgotten-password

Klik op: Ga naar de pagina Wachtwoord opnieuw instellen.

Dan krijg je de volgende tekst:

Je wachtwoord opnieuw instellen
1. Ga naar de pagina Wachtwoord opnieuw instellen.
2. Voer je volledige e-mailadres en wachtwoord in en voer de tekens in de afbeelding in. Kies een optie voor opnieuw instellen en volg de instructies op het scherm.

Als geen van de andere opties voor opnieuw instellen werkt, kies dan Klantondersteuning.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je eerst inlogt op de website zoals in de Bron is vermeld, dan kun je klikken op de zevende blauwe regel.

Outlook.com: wachtwoord vergeten of andere problemen met aanmelden