hoe moet je op een Facebookpagina je eigen reacties verbergen?

als ik een pagina geliked heb wil ik niet dat vrienden die de pagina niet geliked hebben, mn reacties kunnen zien

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die kun je niet uitzetten, het is de bedoeling van een "sociaal netwerk" dat zoveel mogelijk personen het zien. Je kunt wel via het activiteitenlogboek, te vinden op je eigen Facebookpagina, bepaalde activiteiten verbergen voor vrienden. Naast elke activiteit in dit logboek, vind je een rondje. Als het een open rondje is, betekent het dat dit bericht zichtbaar is op jouw profiel, en dus zichtbaar voor je vrienden. Als je op dit rondje klikt, kun je een like/reactie of andere activiteit verbergen op je tijdlijn.

Als je je onprettig voelt vanwege bepaalde personen die je ‘like ‘ kunnen zien, kun je beter niet op het bericht reageren of het leuk vinden.