waarom krijg ik de melding: " Windows error recovery " als ik mijn laptop opstart?

Vanmiddag geprobeerd laptop (acer aspire 5253 met windows 7) terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Op het eeind een foutmelding dat er iets was met C/D devices. Na het opstarten de melding windows error recovery om vervolgens naar een opstartmenu te gaan met verschillende keuzes, oa veilige modus. Als ik daarop klik start de laptop opnieuw op en begint het weer opnieuw. Weet iemand hoe ik dit probleem kan vehelpen? Bedankt alvast!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als u Windows 7 schijf die u kunt proberen om een systeem te herstellen en het opstarten van reparatie met behulp van Windows 7 schijf uit te voeren: 1 . Plaats de installatieschijf . 2 . Start de computer opnieuw . 3 . Druk desgevraagd op een toets om Windows vanaf de installatie- cd te starten . Opmerking : Als uw computer niet is geconfigureerd om te starten vanaf een cd of dvd , controleer dan de informatie die bij uw computer is geleverd . Mogelijk moet u de BIOS-instellingen van de computer wijzigen . Voor meer informatie , zie BIOS : veelgestelde vragen . 4 . Kies uw taalinstellingen en klik op Volgende . 5 . Klik op Uw computer herstellen . 6 . Selecteer het besturingssysteem dat u wilt herstellen , en klik op Volgende . 7 . Klik in het menu Opties voor Systeemherstel , klikt u op Systeem herstellen en selecteer de datum waarop de computer werkte prima . Als System Recovery Options is een vooraf geïnstalleerde recovery -optie op uw computer : 1 . Verwijder alle diskettes , cd's en dvd's uit de computer en start de computer opnieuw op. Klik op de knop Start , klik op de pijl naast de knop Vergrendelen en klik op Opnieuw opstarten . 2 . Voer een van de volgende : • Als op uw computer een enkel besturingssysteem is geïnstalleerd , houdt u de F8-toets als uw computer opnieuw is opgestart . U moet op F8 drukken voordat het Windows-logo verschijnt . Als het Windows- logo wordt weergegeven , moet u het opnieuw proberen door te wachten tot de Windows logon prompt verschijnt , en vervolgens af te sluiten en de computer opnieuw op te starten . • Als uw computer meer dan een besturingssysteem , gebruikt u de pijltoetsen om het besturingssysteem dat u wilt herstellen te markeren , en druk vervolgens op en houd F8 . 3 . Op het scherm Geavanceerde opstartopties de pijltoetsen om Uw computer herstellen te selecteren en druk op ENTER . ( Als Reparatie uw computer niet wordt vermeld als een optie , dan is uw computer geen System Recovery Option als een vooraf geïnstalleerde recovery -optie . ) 4 . Selecteer een toetsenbordindeling en klik op Volgende . 5 . Kies een gebruikersnaam en voer het wachtwoord in , en klik op OK . 6 . Klik in het menu Opties voor Systeemherstel , klikt u op het systeem te herstellen en de comp te herstellen naar de datum waarop het werkte prima. De comp wordt opnieuw opgestart en de systeembestanden en instellingen worden teruggegeven aan de staat die ze waren op het moment dat het herstelpunt is gemaakt .

Bronnen:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows...

Als je een foutmelding hebt gekregen is de windows-installatie waarschijnlijk mislukt. Voer de recovery dus opnieuw uit. Krijg je opnieuw de foutmelding, schrijf de exacte melding dan eens op. Want "iets was met C/D devices" zegt natuurlijk niet veel... Pas als je aan de hand van de foutmelding meer zicht hebt op het werkelijke probleem kan je dit ook gaan oplossen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100