Kan ik mijn Turtle Beach PX3 aansluiten via 3,5mm jack aan een monitor waar ik mijn PS3 aansluit via HDMI?

Ik wil graag een monitor voor gaming worden dit worden de LG 24EA53VQ-P, LG IPS237L-BN of de Samsung Syncmaster S24B350H. Voordat ik 1 van deze koop wil ik alles voorbereiden, Ik ga deze monitor aansluiten aan mijn PS3 via HDMI. Ik heb al een Turtle Beach PX3, Deze was ik dan van plan met deze> http://www.onlinekabelshop.nl/BLIS5301.html?gclid=CJ6e3Ir4groCFfMdtAodARAACg Adapter kabel to 3,5mm jack aansluiten aan mijn monitor. Is dit mogelijk?. En bevatten deze monitors eigenlijk wel een 3,5mm jack input?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Normaal gesproken hebben deze monitoren alleen een 3,5 mm jack UITgang voor koptelefoon.
jc54