hoe krijg ik mijn toolbar van google terug?

sinds ik vandaag de pc opnieuw heb opgestart is opeens de toolbar die ik normaal gesproken zou zien verdwenen uit mijn google pagina

het gaat om de zwarte toolbar boven het google logo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Ze zijn ermee aan het experimenteren. Je moet nu rechtsboven klikken en krijgt daar achter het raster de diverse keuzemogelijkheden die voorheen gewoon bovenaan stonden.
Is voor mij als linkshandige heel onpraktisch, dus ik hoop dat het experiment niet definitief wordt!
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is dit bij iedereen zo ? en hoe krijg ik de balk wee terug? vond het reuze handig en nu is het opeens weg ;(
Amadea
10 jaar geleden
Ja, het is bij iedereen zo. Maar waarschijnlijk zal er wel een applicatie zijn of komen om de originele opmaak weer te krijgen. Ik gebruikte er een omdat ik die zwarte balk erg storend vind, die is van Greasemonkey.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
huh? bij mij is die zwarte balk opeens weg , en ik vond hem erg handig maar nu is die er dus niet meer en ik wil hem graag weer terug op mijn google pagina. hoe kan ik dat terugzetten?
Amadea
10 jaar geleden
Misschien kom je daar met de informatie op http://www.onemorething.nl/community/topic/zwarte-balk-google-verdwenen/

Andere antwoorden (1)

Rechtsbovenaan zie je drie streepjes in je browers. Klik daarop. Ga naar 'instellingen' en kijk of je bent ingelogd.