me laptop is te heet en daar door valt ie als ik een spel speel uit wat kan ik er aan doen?

als ik het spel warframe speel valt me laptop uit en dan is ie erg heet wat kan ik er aan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Grafisch zware spelletjes geven een zwaardere thermische belasting van je processor en van je kaart. De ene pc is daar gevoeliger voor dan de andere. Ik neem aan dat de ventilator niet kapot is. Vaak wordt de koeling met de tijd minder omdat zich stof ophoopt op de koelribben binnen in je laptop. Kijk of je stof ziet zitten en voorzichtig kunt wegzuigen. Anders kan je, als je technisch genoeg bent, de laptop openen en hem voorzichtig met en kwastje en spuitbus met lucht schoonmaken. Begin daaraan niet als je daarmee geen ervaring hebt. Voor het overige let op waar je j laptop neerzet. Op een tafelkleedje kan hij zijn warmte niet kwijt. Op je knie kan dat ook een probleem zijn. Hij moet dus op een harde schone tafel staan zodat de lucht er gemakkelijk onderdoor kan stromen. Wat ook helpt is de laptop tijdens het gamen iets hoger zetten op twee boeken bijvoorbeeld met ruimte ertussen. Let er dan op dat je het zo neerzet dat de koelgaten vrij staan.

Graag zou ik het volgende willen toevoegen aan het perfecte antwoord hierboven. Er bestaan in d handell laptophouders met ventilatoren waar je de laptop op kwijt kunt. Misschien is het niet onverstandig eentje aan te schaffen. Bij internetwinkels als coolblue en pixmania vind je ze onder laptopaccescoires.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100