Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

me laptop is te heet en daar door valt ie als ik een spel speel uit wat kan ik er aan doen?

als ik het spel warframe speel valt me laptop uit en dan is ie erg heet wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een koeler kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Draait het koelertje nog of maakt ie meer geluid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laptop open schroeven (kijk op youtube voor een uitleg van jouw model). En dan de ventilator stofvrij maken, net als de rest van je laptop. Tip. Leg een boek (stapel uitgeprinte e-mails) onder je laptop zodat deze meer lucht aan kan zuigen. Zet hem nooit op een meevormende ondergrond (kussen), maar op een vlakke ondergrond. Er zijn ook nog speciale vaak USB aangedreven koeleronderzetters, die kunnen ook een paar graden helpen. Beste is gewoon een desktop kopen en daar mee gamen. Betere prestaties, groot scherm, upgradebaar. En vooral veel goedkoper voor de prestaties. Je laptop houdt je dan als mobiel browser apparaat.
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik heb dat zelf ook gehad met mijn acer laptop, met dit ding:
http://www.conrad.nl/ce/nl/product/973809/Conrad-Notebook-Cooling-Pad-aluminium;jsessionid=9A7743FA8FE2569C57BA0E670F1EDF11.ASTPCEN24 Ging het beter. Alleen had ik ook last van kattenhaar in mijn systeem, dus eens in de zoveel tijd liet ik hem professioneel schoon maken door de MyCom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat kost dat als ik vragen mag?
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik heb er €35,- voor betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een macbook kopen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Grafisch zware spelletjes geven een zwaardere thermische belasting van je processor en van je kaart. De ene pc is daar gevoeliger voor dan de andere. Ik neem aan dat de ventilator niet kapot is. Vaak wordt de koeling met de tijd minder omdat zich stof ophoopt op de koelribben binnen in je laptop. Kijk of je stof ziet zitten en voorzichtig kunt wegzuigen. Anders kan je, als je technisch genoeg bent, de laptop openen en hem voorzichtig met en kwastje en spuitbus met lucht schoonmaken. Begin daaraan niet als je daarmee geen ervaring hebt. Voor het overige let op waar je j laptop neerzet. Op een tafelkleedje kan hij zijn warmte niet kwijt. Op je knie kan dat ook een probleem zijn. Hij moet dus op een harde schone tafel staan zodat de lucht er gemakkelijk onderdoor kan stromen. Wat ook helpt is de laptop tijdens het gamen iets hoger zetten op twee boeken bijvoorbeeld met ruimte ertussen. Let er dan op dat je het zo neerzet dat de koelgaten vrij staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag zou ik het volgende willen toevoegen aan het perfecte antwoord hierboven. Er bestaan in d handell laptophouders met ventilatoren waar je de laptop op kwijt kunt. Misschien is het niet onverstandig eentje aan te schaffen. Bij internetwinkels als coolblue en pixmania vind je ze onder laptopaccescoires.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing