In het systeemlogboek.

Uitgaande van Windows en dan is het ook nog min of meer versie afhankelijk waar dat logboek is te vinden.

Windows 7:
configuratiescherm
systeembeheer
logboeken
windowslogboeken
systeem
zoeken: Het besturingssysteem wordt gestart op systeemtijd

Op de onderste regel die je dan ziet staat de tijd en datum waarop het systeem gestart is. Klik je meerdere keren op zoeken dan krijg je eerdere keren dat je systeem in gestart.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, ik zie dat je Vista hebt, daar heb ik minder(e) ervaring(en) mee maar in grote lijnen is het verhaal hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
koraal19
10 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
BTW: Windows geeft aanzienlijk minder storing als je regelmatig opnieuw opstart, minimaal wekelijks. Daarnaast is het een behoorlijke energieverspilling (geldverspilling) om een pc aan te laten staan als er geen goede reden voor is. Reken maar rond de euro per dag....