Nee, maar er is een ander goed torrentprogramma voor de Mac.

Zie link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry ik heb gelogen. http://www.utorrent.com/downloads/mac

Andere antwoorden (1)

Download CrossOver Beta's, welke vrij te downloaden is vanaf de ontwikkelaars website.

Als je deze heb geinstalleerd, kan je een aantal Windows programma's op Mac OSX draaien. uTorrent is een van deze andere kleine programma's.

Daarna heb je het programma uTorrent nodig. Als je de Windows Executable heb gedownload (utorrent.exe), dubbelklik het en CrossOver zal op het Dock oplichten met een klein .exe symbool erop afgebeeld.

Na een paar seconden zal uTorrent starten.