Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen typvertraging na vastlopen?

Ik heb een msi CX640DX. Wanneer ik deze gebruik loopt die binnen een aantal uren/minuten kort vast. een soort van bevriezing van het scherm gedurende zo'n 10-20 seconden. zodra dit klaar is komt er een piepje en vervolgens heb ik typvertraging die niet meer weggaat tot dat ik opnieuw opstart.

de typvertraging is erg hinderlijk, mede doordat er een vertraging zit tussen de toetsaanslag en het verschijnen op het scherm maar ook tussen de toetsaanslagen op zich zit weer 1-2 seconden vertraging.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
508

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Controleer de systeembelasting eens. Mogelijk houdt de pc te weinig resources over om een goede gebruikerservaring te waarborgen.

Controleer ook of het energiebeheer niet te strikt is ingesteld. Mogelijk moet je 10-20 sec wachten op je harddisk die na x aantal min inactiviteit uitgeschakeld wordt. Daarom zet je die harddisk uitschakelen beter op 'nooit'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk bedankt! Nergens meer last van! top!!

Andere antwoorden (1)

Of heel even wachten, of configuratiescherm>muis>scrolsnelheid enzovoort aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding