als je op fifa 14 eenmaal ervoor kiest om je fut munten van fifa 13 over te zetten kan dat daarna ook een 2e keer zoja waar?

ik heb het op de ps3

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan je munten van FUT 13 überhaupt niet overzetten naar FUT 14.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het kan wel als je fut opstart komt die vraag in je beeld
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals in de eerste afbeelding op deze pagina te zien kan je alleen fifa points overzetten: http://news.futhead.com/posts/fifa-14/25450-fifa-points-will-transfer-from-fut13-to-fut14