hoe zie ik wat ik heb gedaan op mijn pc via mijn router?

hoe kan je zien wat je op je pc/tablet/telefoon/alles met wifi heb gedaan en hoe kan je dit eventueel verwijderen?
bedankt
Thomas

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar 'zien'?
Op je router kan je niks zien.

Antwoorden (4)

Wis de geschiedenis in je browser (s)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je hoe je dit kunt zien in je router?
Of bedoel je op je apparaten.
In je router wordt meestal niet veel meer opgeslagen dan welke apparaten verbinding hebben gehad met de router.
Sommige routers loggen iets meer. Er is vaak wel een mogelijkheid om je logs te verwijderen of je router te resetten naar de factory settings
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat kan je niet zien of terughalen omdat een modem/router zelf geen logs bijhoudt van bezochte internetsites.
Het enige dat een goede router kan doen is met een ingebouwde firewall kwaadaardige verbindingen blokkeren. Meer niet.

Als jij zelf een kwaad geweten hebt en voor anderen wil verbergen wat of welke sites je via Wifi bezocht hebt dan moet je per apparaat daarvan de browsergeschiedenis wissen en de cookieslijst opschonen. Andere manieren voor verbergen zijn er niet.

De provider is de enige schakel in de keten die wel (wettelijk verplicht) je internet geschiedenis opslaat, overigens zonder exacte inhoudelijke gegevens. De data uitwisseling blijft voor hen ook onbekend, alleen de opgevraagde ip adressen en hun subs worden opgeslagen. Deze informatie moet ter beschikking worden gesteld aan opsporingsautoriteiten als daar aanleiding voor is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je Google Chrome als browser hebt, doe dan CTRL + H.
Dan krijg je je geschiedenis te zien, dat je e.v.t. kunt verwijderen.

(Rechtsboven, bij het Menu(?) kun je op dat icoontje klikken en dan in het menu kun je `Geschiedenis` ook vinden.