Waarom lukt .CSV file importeren niet? (zie beschrijving)

ik heb outlook 2013, ik wil nu graag mijn 612 contacten vanuit Gmail importeren in Outlook 2013. Echter als ik dit doe komt in mijn hele outlook contactpersonen boek niks te staan. er staan 612 contacten in maar deze zijn allemaal leeg..
kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kun je beter met de outlook website doen (hotmail). Die werkt wel beter. Dan wordt dat vernieuwd in Outlook 2013
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan ligt dat of aan je browser of aan je computer. Als je ook met een andere computer/account hetzelfde probleem krijgt moet je microsoft mailen om de deze vraag te beantwoorden. Voor meerdere vragen over microsoft ga je naar:
answers.microsoft.com
Regestratie gaat via Outlook/Microsoft account