download bit torent als je dat hebt gedaan ga je naar the piratebay en daar zoek je op het spel dat je wilt dan klik je op download dan gaat je computer het spel uitpakken via bit torent en als je het spel hebt gedownload ga je naar documenten daar klik je op bit torent daar staat een map downloads en daar staat je spel als je r4 op de computer aansluit krijg je een map en dan sleep je het spel naar die map en dan staat het spel op je r4 kaart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik gebruikte altijd romsite.nl of romulation.net
Ik weet niet of ze het nog doen, al lang niet geprobeert...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je spellen kopen. En de r4 kaartjes zijn nou officieel verboden in nederland.