wat moet ik doen als op mijn computer staat dat ik verbinding heb maar ik niet op het internet ka?

Hey allemaal,

ik heb net een nieuwe computer (1 maandje) en voorheen ging alles goed. maar de laatste dagen heb ik internet (wifi) problemen, op mijn computer staat dat ik gewoon verbinding heb met mijn router (3 streepjes) maar ik kan dus geen sites laden of online gaan op iets. ik kan niet naar google of online spelen op spelletjes. Maar het is niet zo dat ik er nooit op kan want hij vald gewoon deheletijd uit en daarna doet hij het 10 seconden weer en dan valt hij weer uit, het wisselt af. Maar op alle andere computers/laptops bij mij thuis doet het internet het wel. ook de laptop die 2 meter van mij vandaan staat.
ik erger me hier heel erg aan en hoop dat jullie snel antwoord geven :).

alvast bedankt voor je antwoord en voor het lezen,

gr. PCNoob

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Druk met je rechter muisknop op het computer schermpje (rechts onder in de balk) en druk op repair,meestal is dan het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja maar de vraagsteller heeft vast Windows 8 omdat het een nieuwe PC is.