Ik adviseer je om Open Office installeren, daarmee kun je de MS Office documenten openen. De handleiding staat in de link. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
beste antwoord!
Maak een outlook- of gmail-adres aan en stuur de mail daar naar door. Dan kan je de bijlage namelijk binnen het mailprogramma openen.
Amadea
10 jaar geleden
De viewers van Word / Excel / Powerpoint kan je bij Microsoft gewoon gratis downloaden. Je kunt de documenten dan niet bewerken, maar wel bekijken.

http://www.microsoft.com/nl-nl/download/office.aspx
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Abiword downloaden en het bestand hiermee openen. Met abiword kun je zelf ook bestanden typen en niet alleen bekijken.