Hoe kan ik een map vergroot openen?

Elke keer wanneer ik op mijn bureaublad mijn map open, opent hij het niet gemaximaliseerd, maar gewoon verkleind (niet geminimaliseerd, maar vekleind). Natuurlijk is dit niet echt een groot probleem, maar het irriteerd me gewoon, omdat hij eerst wel op volledige grootte opent.

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, ik heb een Windows 7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Amadea
10 jaar geleden
Windows of Apple?

Het beste antwoord

De map openen en vergroten, dan NIET afsluiten met het rode kruisje, maar via de werkbalk knop"organiseren"en vervolgens "sluiten"
Zo slaat windows 7 de laatste instelling op en opent de map de volgende keer in de laatst gebruikte grootte.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook na opnieuw opstarten trouwens.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Open het opnieuw, wanneer die open springt/gaat en het is weer geminimaliseerd, maximaliseer het en klik dan op de rode kruisje om het te sluiten. Als het goed is gaat die de volgende keer gemaximaliseerd open.

Dit is voor de windows :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen, wanneer ik mijn computer opnieuw opstart, gebeurt hetzelfde weer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry moest even switchen naar windows 7, heb dual boot namelijk. umh je kan het volgende proberen: zoek map "windows explorer"--> rechtermuis knop en properties/eigenschappen--> shortcut/kortere weg??(engels w7) --> en dan zie je ergens in die tab "run/uitvoeren" staan. Klik daarop en kies maximaliseren. probeer het en laat me weten of het is gelukt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het lukt wel met een normaal programma, maar ik kan bij een map op mijn bureablad de optie "shortcut/kortere weg" niet vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet niet bij een normale map zijn, je moet de map windows explorer hebben. Zie plaatje die ik nu erbij zet.
Klik met rechts op het pictogram in de taakbalk en klik op eigenschappen. Bij windows 8 moet je eerst ook nog even met rechts op het programma in de jumplist klikken. Er opent zich dan een venster en je kiest voor tabblad snelkoppeling. Onder uitvoeren selecteer je gemaximaliseerd
Volgende keer zal jet programma in groot venster openen