Hoe kan ik een map vergroot openen?

Elke keer wanneer ik op mijn bureaublad mijn map open, opent hij het niet gemaximaliseerd, maar gewoon verkleind (niet geminimaliseerd, maar vekleind). Natuurlijk is dit niet echt een groot probleem, maar het irriteerd me gewoon, omdat hij eerst wel op volledige grootte opent.

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh, ik heb een Windows 7

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De map openen en vergroten, dan NIET afsluiten met het rode kruisje, maar via de werkbalk knop"organiseren"en vervolgens "sluiten" Zo slaat windows 7 de laatste instelling op en opent de map de volgende keer in de laatst gebruikte grootte. Toegevoegd na 1 minuut: Ook na opnieuw opstarten trouwens.

Open het opnieuw, wanneer die open springt/gaat en het is weer geminimaliseerd, maximaliseer het en klik dan op de rode kruisje om het te sluiten. Als het goed is gaat die de volgende keer gemaximaliseerd open. Dit is voor de windows :D

Klik met rechts op het pictogram in de taakbalk en klik op eigenschappen. Bij windows 8 moet je eerst ook nog even met rechts op het programma in de jumplist klikken. Er opent zich dan een venster en je kiest voor tabblad snelkoppeling. Onder uitvoeren selecteer je gemaximaliseerd Volgende keer zal jet programma in groot venster openen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100