Al mijn muziek en fotos staan op mn sd kaart maar mijn sd kaart is vol hoe zorg ik ervoor dat mn muziek of foto's worden opgeslagen op mn mobiel zelf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Liggend aan welke telefoon je hebt kan je de instellingen vinden.
Bij veel van de oudere samsung telefoons bijvoorbeeld, kan je het instellen in de opties van de camera van je mobiel zelf. Bij apple heb ik geen idee, maar tegenwoordig staat het vaak bij je standaard opties bij opslag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan het via 2 manieren doen manier 1: koppen je telefoon aan de computer via het kabeltje dat je kreeg toen je je telefoon kocht (die kan je ook los kopen in de telefoon winkel ligt wel aan wat voor mobiel je hebt. zet daarna de bestanden van de computer op de telefoon. manier 2: koop een microsd kaart en zet daar al je bestanden op vervolgens doe je de microcd in je telefoon en dan open je je micoro sd en daar zijn al je bestANDEN
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anden