Ik wil apple Id aanmaken, dit lukt niet. Wie kan mij helpen?

Wil een apple id aanmaken maar er komt iedere keer te staan dat ik niet de vereiste minimum leeftijd hebt bereikt. De eerste keer heb idd een geboortedatum gebruikt wat niet goed was maar vul nu iedere keer bv. 1975 in. Maar het lukt niet! Wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.7K

Antwoorden (1)

Beste

Wanneer je de eerste keer hebt ingevuld dat je 17 jaar of jonger bent zal Apple dit onthouden, je kan dus het beste aan je oma, opa, buurman / buurvrouw vragen of je oven op hun computer een id mag aanmaken want Apple onthoud jou ip adres met gevolg dat als je nu invoert dat je ouder dan 18 bent het het nogsteeds geregistreerd als 17 of jonger staat.

Toegevoegd na 7 uur:
Jaa dat kan wel want dat heeft te maken met je mailadres en je naam + ip , het kan dus goed zijn dat als u een ander mailadres opgeeft dat het wel lukt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan een huisgenoot op hetzelfde IP-adres dan geen eigen ID meer aanmaken? Dus slechts 1 per adres?