Wie wil voor mij het IP adres van een site vinden?

Wie wil voor mij het IP Adres van de website; Rarehotel.nl vinden? Je maakt me er heel blij mee. Zet het ip in de reacties. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Windows Start > CMD > ping www.rarehotel.nl
effe wachten... en je hebt t.
IP-ADRES: 141.101.116.197
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou, deze website is een speciaal geval. Als ik meer informatie op zoek over het IP adres (gevonden volgens de andere beantwoorder) kom ik het volgende tegen:

141.101.116.197 is hosted by AS number 13335 registered by CLOUDFLARENET - CloudFlare, Inc.

Cloudflare is een bedrijf/dienst die website content doorgeeft en versneld. Het gevonden IP adres is dus niet de daadwerkelijke server waarop de website draait.