Ik heb een video gemaakt van AVI bestand maar nu loopt het beeld wat traag het geluid is goed hoe krijg ik het beeld ietsje sneller? zie beschrijving

Het beeld loopt wat vertraagd maar het moet nu een klein beetje sneller wat is de oplossing? Ik heb hier onder een foto met de informatie van de video wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

'Normaal' is de "Framesnelheid" 25 frames per seconde. Als je de video heb gemaakt met 30 frames en die weer afspeelt met 25, houdt je elke seconde 5 frames 'over'. 5 Seconden duurt dan 6 seconden... Omdat het geluid niet gekoppeld is krijg je verschil.

Ik vraag me af je bedoeld dat het geluid niet synchroon loopt. Of dat het beeld langzamer loopt dan het geluid. want dat zijn 2 verschillende dingen. Bij niet synchroon lopen kan je dit oplossen door het bestand te openen in een videobewerking programma, het geluid zo te laten en de beelden iets eerder te laten beginnen. Daardoor loopt het beeld weer gelijk met het geluid. Als het beeld echt trager is dan het geluid, heb je een ander probleem want dan helpt opschuiven niet. Dan komt de vertraging steeds weer terug. En dan weet ik ook niet wat je er aan kan doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100