Wat zijn leuke onderwerpen voor het schrijven van een e-book?

Een onderwerp dat veel mensen willen lezen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet je voor een e-book anders schrijven dan voor een gewoon boek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet persee volgens mij. Maar er zijn meer how to ... boeken bij e-boeken dan normale volgens mij. Bijvoorbeeld Hoe vang ik een reusachtig vis tot 100 tips om rijk te worden, die dingen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thnx, gesnopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)

Antwoorden (5)

Ik denk dat het van mens tot mens afhankelijk is. Ik denk dat je eerder de vraag moet stellen; wat is mijn toevoeging op de huidige markt van e-books en kan ik daar een rol in spelen of laat ik dit over aan anderen.

Als je toch graag wilt schrijven; begin dan met bloggen en kijk hoe het loopt :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja...sex doet het altijd goed.
Maar een boek over mensen die met GV bezig zijn en een of ander geheim ontdekken, en dat gaan onderzoeken, lijkt mij ook wel wat. Een beetje Dan Brown. En dan zo opschrijven dat je er ook nog een film van kan maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Liefde en misdaad, twee onderwerpen die mits goed beschreven altijd een lezerspubliek trekken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon achter de 3 K's aan lopen,heb je altijd succes!
En daar bedoel ik niet die zingende meisjes mee,maar K*t,Kerk & Kapitaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een stukje over je belvenis hoe jij dingen ziet, Soort essay.