Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke printer moet ik kopen?

Ik Heb een Ibook G4 (apple laptop) en op zoek naar de allergoedkoopste printer (wat mij betreft zwart-wit).

Ik heb het dan over onder de 50 euro!

Wie weet waar ik wezen moet?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Een Canon Pixma IP 2600 is voor € 37,95 een prima printer als je weinig print en heeft ook Apple drivers. Je kunt hem bestellen in Urk, zie de link hieronder.

Toegevoegd na 16 minuten:
De Aldi heeft nu ook een Canon in de aanbieding:
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_06/OFF05.SHTML

Toegevoegd na 5 uur:
De Makro heeft ook een multifunctionele Epson Stylus BX300F voor 47,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk ook naar de prijs van de cartridges voor dat je een printer gaat kopen.
Stel je zelf de vraag hoeveel print ik eigenlijk en wat kost het per velletje papier.
Vaak hebben goed kope printers dure cartridges
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Het gaat zeker niet alleen om de kosten van het apparaat. Er zijn heel goedkope printers, die massa's aan inkt of toner verbruiken. Het gaat dus om de laagste kosten per jaar voor jouw gebruik.

Kijk op de Bron die ik hieronder noem om zelf een vergelijking te kunnen maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Weeg ook gebruiksgemak mee. Als je niet zo gek vaak print, kun je op veel plekken voor een duppie per vel een afdruk maken. Als je minder dan tien pagina's per week afdrukt, en als je het niet erg vindt dat je ervoor naar buiten moet, kun je dit overwegen om minder dan € 50 per jaar kwijt te zijn.
(Lees meer...)
Cryofiel
16 jaar geleden
Mediamarkt. Je bent toch niet gek?!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Er is een nederlandse ict website welke een hele goede prijsvergelijking heeft. De computerwinkels van dit land willen allemaal goed uitkomen op die prijsvergelijking, zowel met prijs als service.
Ook de kwaliteit van verschillende producten wordt er beoordeeld.

De site is www.tweakers.net
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing